Postprodukční dojmy z kamery Panasonic HPX250

V neděli 16. října jsme při dvoukamerovém natáčení měli možnost ozkoušet novinku Panasonicu, kameru AG-HPX250, viz můj předchozí blog. Jelikož jsme měli kameru vůbec poprvé v ruce, zajímalo mě, jak budou obrázky s mou HPX171 podobné, zejména co se týče nastavení bílé. Pokud by mezi oběma kamerami byly větší rozdíly, způsobilo by to značné komplikace, neboť sladit různou barevnou teplotu je dost pracné, někdy dokonce v běžných střihových aplikacích nemožné.

Na prvním screenshotu vidíte snímky z obou kamer bez jakýchkoliv úprav s ručně nastavenou bílou. Celek pochází z kamery HPX171, detail pak z HPX250 (použitý kodek DVCPRO HD/1080i). Jak je vidět, bílá je u obou modelů nastavena naprosto stejně – dokonalé! Nesmíte se samozřejmě „na place“ nechat zmást odlišnou tonalitou a vůbec celkovým charakterem obrazu na displejích obou kamer, tam byl rozdíl dost výrazný. To je způsobeno jejich technologickými rozdíly.

Na druhém obrázku je opět neupravená kompozice, tentokrát s bílou z Presetu na 3200 K (vlevo obrázek z AG-HPX250, vpravo z AG-HPX171, použitý kodek DV/576i).

I zde je barevná teplota obou kamer naprosto shodná. Teplejší podání oproti první ukázce je způsobeno úplnou absencí denního světla v pozdějších hodinách, neboť místnost nešla zcela zatemnit.

I po této stránce tedy kamera Panasonic AG-HPX250 rozhodně nezklamala.

Další odkazy:
První dojmy z kamery AG-HPX250 naleznete v předchozím článku tohoto blogu.
První fotografie Panasonic kamery AG-HPX250 nejdete na naší Facebook stránce – přidejte se! 😉
Další informace o kameře Panasonic AG-HPX250 naleznete v oficiální tiskové zprávě a brožuře.