Níže najdete několik ukázek videí, realizovaných pro mé klienty. Všechna videa byla zveřejněna klienty a jsou nasdílena z jejich YouTube kanálů. Nenajdete zde z pochopitelných důvodů interní videa, která jsou často dynamičtější a tudíž líbivější, ale i ta samozřejmě „umím“. Jedná se např. o záznamy z večírků, akcí, tzv. „image spoty“ ap.

Videa natáčím dle složitosti zadání a nároků klienta buď sám, nebo se svými lety ověřenými spolupracovníky. V případě potřeby lze natáčet v ateliéru, zvukovém studiu s profesionálními dabéry a spíkry, nechat složit hudbu hudebním skladatelem a tak dále – možnostem se meze nekladou.

Ukázky realizovaných videí

Nakladatelství Fraus

S nakladatelstvím Fraus spolupracuji od r. 2014, kdy jsme spolu natáčeli první Startovací balíčky pro prvňáčky. Aktuální video je ukázkou výuky matematiky z interaktivních učebnic pro prvňáčky a dokazuje, že heslo Jana Ámose Komenského „Škola hrou“ skutečně žije! Série 14 videí pro interaktivní učebnice a YouTube kanál nakladatelství pochází z r. 2019.

Kočárky G-mini

Pro společnost Piccollo jsem natočil sérii videí, představující část sortimentu kočárků G-mini, jejich porovnání, varianty a aplikaci příslušenství. Kočárky předvádí sympatická mladá herečka Michaela Tomešová, natáčeli jsme v ateliéru za asistence technika, animovanou grafiku dodělával animátor, hudba pochází z hudební banky. Další videa jsou na kanálu Piccollo Baby.

Proč sociologie?

Video vytvořené na zakázku studentského spolku, jehož cílem bylo přitáhnout zájemce ke studiu zajímavého oboru sociologie na Filosofické fakultě Karlovy univerzity (FFUK). Natáčelo se během několika podzimních dní r. 2015 za účasti studentů, profesorů a absolventů FFUK. Co se natáčení videa týče, jedná se o typickou „one man show“.

NUDZ/AD centrum

Na podzim r. 2015 jsem pro Národní ústav duševního zdraví v Klecanech (NUDZ) během jednodenního natáčecího maratonu natočil 15 videí, sloužících jako reference k administraci testů Alzheimerovy nemoci. Další videa najdete na YouTube kanálu AD centra. Naše spolupráce pokračuje i letos, kdy točíme podobná videa poněkud netradiční formou – nechte se překvapit!

Vrty MND na Moravě

Pro Moravské naftové doly jsme v r. 2015 blízko Valtic natáčeli reportáž o vrtání plynových ložisek. Podívejte se, jak takové vrtání probíhá. Zajímavostí je, že muž, kterého možná znáte i z jiných reklamních materiálů MND, není žádný herec, ale skutečný a velmi zkušený vrtař. Natáčení se zúčastnili dva kameramani a zvukař. Druhý díl videa najdete rovněž na YouTube kanálu MND.

Lokalizace videí HIPP

Pro český a slovenský trh jsme lokalizovali několik videí HIPP. Zde můžete shlédnout slovenskou verzi, další najdete na YouTube kanálu českého a slovenského zastoupení. Bylo důležité, sehnat slovenské dabéry bez akcentu, což není vůbec tak lehké, jak by se na první pohled mohlo zdát. Video není dabováno „lip-syncem“, ale simultánním (tedy vlastně přiznaným) dabingem. Tato zakázka je i jedním ze vzácných případů, kdy jsem mohl spojit své překladatelské i postprodukční schopnosti.

Starší ukázky najdete na mém YouTube a Vimeo kanálu.

Projekt „InspireView“ a „Tréninky komunikace s Petrou Slancovou“

Podívejte se na informativní video, které jsme vytvořili pro náš společný projekt s moderátorkou Petrou Slancovou: kromě inspirativních a motivujících rozhovorů se zajímavými lidmi nabízíme zájemcům o další osobní růst i Tréninky komunikace s Petrou Slancovou. Další informace najdete na webových stránkách InspireView.

Několik užitečných faktů o YouTube

Platformy pro streamované video jsou stále populárnější. A to nejen u teenagerů. Zde je několik základních údajů, které Vám mohou pomoci se správným zacílením videa.

  • YouTube je druhým nejpoužívanějším vyhledavačem hned po Google.
  • YouTube je druhou největší sociální sítí po Facebooku.
  • 95 % všech zhlédnutých videí jsou hudební klipy (2018).
  • Meziroční nárůst videí typu „Jak na to“ činí 70 %.
  • Průměrná youtubeová „seance“ trvá přes 40 minut.

Další důležité údaje najdete v následujících grafech.

Streamované video versus televizní vysílání

Rozložení sledujících YouTube podle pohlaví

Rozložení sledujících YouTube podle věku

Poměr uživatelů, sledujících YouTube na mobilním zařízení70%
70%
Kolik lidí ve věku 18 – 49 se v průměrném měsíci dívá na YouTube80%
80%

Co lidé na YouTube hledají?

Podívat se, jak se dělají věci, které jsem před tím nedělal/a51%
51%
Zkrátit si dlouhou chvíli28%
28%
Rozhodnout se o koupi určitého výrobku19%
19%
Pochopit věci, které se odehrávají ve světě19%
19%

(Není-li uvedeno jinak, pochází všechna data z r. 2019.)

Zařaďte se i Vy mezi mé dlouhodobě spokojené a vážené zákazníky!

Chcete poradit, jak Váš projekt vhodně uchopit? Potřebujete znát cenový odhad natáčení, fotografických prací, překladů či výroby webových stránek? Rád s Vámi osobně proberu Vaše představy. Společně určitě najdeme ideální způsob jejich řešení!

Zůstaňme i nadále ve spojení! Objednejte si můj newsletter.

Žádný spam, e-mail maximálně párkrát za rok. Odhlášení jedním kliknutím.

Zůstaňme ve spojení!

Chcete být informováni o novinkách a nabídkách? Objednejte si můj newsletter. Vše zdarma, odhlášení jedním kliknutím.

Odběr newsletteru prosím potvrďte v doručeném e-mailu.